Snart kan du opleve adidas’ ikoniske brandunivers i Ringsted Outlet

Det ikoniske sportsbrand med de 3 striber åbner ny outletbutik i Ringsted Outlet. Åbningsdagen er d. 26. oktober kl. 10, hvor adidas kan slå dørene op til den 329 m2 store outletbutik udformet efter alle kunstens regler. Her kan outletbyens kunder shoppe de velkendte styles og modeller til outletpriser og butikken vil have casual wear kollektioner af sko og tøj til børn, herre og dame samt træningstøj, fodboldtøj, fodboldstøvler, løbesko m.m.

”Det er meget stort for os at kunne byde adidas velkommen til outletbyen – de har stået højt på vores ønskeliste i rigtig mange år. Adidas bliver butik nr. 50 i outletbyen og det betyder, at vi er meget tæt på at kunne melde Ringsted Outlet fuldt udlejet.” siger Centerchef Jeanette Jussing Amdal begejstret.

Martins Freidenfelds som er Nordic District Senior Retail Manager, deler Jeanettes begejstring omkring den forestående åbning og glæder sig til at give kunderne i outletbyen den ægte adidas brand-oplevelse: ”As a global leading sport brand, powerful within both e-com and retail – including the outlet sector, we believe customers will respond wholeheartedly to the brand experience we are creating at Ringsted.”

Butikken kommer til at ligge mellem 2 andre af outletbyen store brands – nemlig Calvin Klein og McDonald´s og det samlede team kommer til at tælle et team af 8 medarbejdere. Adidas kommer med sine 329 m2 til at ligge i mellemstørrelsen af butikker i outletbyen – lidt større end Puma, men mindre end f.eks. Nike, Calvin Klein eller Boss og planen er da også at adidas, med en kommende udvidelse i Ringsted Outlet, skal flytte til en lidt større location.

Om adidas:
Brandet adidas har en lang historie og en tæt forbindelse til sportens verden. Alt hvad adidas gør, tager afsæt i sport og brandets store og alsidige sportsportefølje spænder vidt fra store globale sportsgrene som fodbold og løb til nationale sportsgrene, som fx amerikansk fodbold og rugby. Dette har gjort det muligt for adidas at nå ud i verden på tværs af kulturer og blive til et af de mest anerkendte og ikoniske globale brands, både på og udenfor banen.

24. oktober 2018